.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور صميمانه استاندار در نمايشگاه بين المللي نرم افزار مازندران
ابوطالب شفقت استاندار مازندران روز گذشته در آخرين روز برپايي نمايشگاه بين الملي نرم افزار كه در سالن اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران بر پا بود حضور يافت. اين بازديد در فضايي صميمي ...
حضور صميمانه استاندار در نمايشگاه بين المللي نرم افزار  مازندران

ابوطالب شفقت استاندار مازندران روز گذشته در آخرين روز برپايي نمايشگاه بين الملي نرم افزار كه در سالن اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران بر پا بود حضور يافت.
 در اين بازديد كه حدود يك ساعت به طول انجاميد مهندس شفقت در فضايي صميمي از نزديك به درد دل غرفه داران گوش داد و راهكارهاي لازم را جهت توسعه اين صنعت در استان ارائه كرد.
 حضور يك ساعته وصميمانه استاندار مازندران در حالي صورت گرفت كه از آغاز برپايي اين نمايشگاه در ساري حضور مديريان استان بسيار كمرنگ بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدتقی 6 آبان 1386

من این حرکت رو مثبت ارزیابی می کنم . ولی باید دانست که این صنعت نیاز به توجه بسیار بیشتری داره تا بتونه خودش رو در کشور (و شاید در جهان) معرفی کنه .
باید این واقعیت رو یاداور بشیم که این فناوری در ایران هنوز نهادینه نشده و مسیر مشخصی برای اون ترسیم نشده .
به عنوان مثال کشور هند بر پایه این فناوری امروزه در آمدهای کلانی رو کسب می کنه . در حالی که ما در کشورمون استعداد های به مراتب بهتری رو داریم .
همین امروز بسیاری از جوانان این استان در برنامه نویسی کار های بزرگی انجام داده اند (حتی در اطرافیان آقای استاندار) ولی به خاطر اینکه از پشتوانه و برنامه مشخصی و بلند مدتی رو ندارند ، از گردونه فعالیت ها در صطح جهان عقب مانده و و به دنبال سایر استعداد هاشون می رن . واقعا جای تاسف داره
من به آقای استاندار میگم که با فناوری اطلاعات کارهای بسیار بزرگی رو می شه با هزینه بسیار کمتر به ثمر رساند و این باید از مرز شعار خارج شود .

یک دانشجوی مکانیک سیالات (برنامه نویس گذشته)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.